Kavat

2012-07-16 @ 20:58:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag for vi iväg ner till färjestaden för att titta efter ett par skor till Olivia eftersom att hennes "heltäckande" skor har blivit försmå! Jag förälskade mig i dessa:
Märket Kavat, och vilket kap! nedsatta från 480:- till 300:- så det var taget =)
Hon älskar dom verkligen, har hon dom inte på sig så går hon och bär på dom, gullungen min <3
 
Vi gick även in på HM där vi köpte en så söt klänning till Olivia.. En vit tennisklänning med Hello Kitty på.. och så fick det bli en rosa solhatt oxå =)
 
Nu sover barnet och jag ska snart hoppa in i en dusch tror jag!
 
Oh just ja, jag beställde mig en ny telefon idag.. en IPhone 4s.. nu har jag oxå hamnat i träsket hihi
Nu återstår det bara att hitta det perfekta skalet till den, det är ju en hel vetenskap bara det =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback