Inte roligt alls!

2012-03-12 @ 11:27:03 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fy vilken hemsk start på dagen! jag har så ont i ryggen så jag knappt kan gå.. så Alle fick stanna hemma för att hjälpa mig med Olivia.. jag kan inte lyfta och bära på henne, och då fungerar helt plötsligt ingenting.. =/ Jag vet inte riktigt vad jag har gjort heller för att ryggen skulle bli såhär =( Det började i förrgår lite smått efter att jag gjort plankan och då troligen stått lite fel, och så direkt efter så började jag tokbusa med Olivia.. började känna av ryggen lite då.. sen igår på kalaset så blev det lite värre och på kvällen var det helt galet vad ont jag hade.. men jag trodde faktiskt att det skulle gå över under natten men det är ändå liiite värre.. usch =( så ja, inget babysim idag och ingen träning heller.. *suck*

Det enda positiva är att jag får ha hela min lilla familj hemma =) så man får ju se nått ljus på eländet.. blir spännande att se hur det går här hemma när Alle ska åka och handla.. men ja, det rer sig nog.. på ett eller annat sätt =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men usch, det där låter inte alls bra. Vila ryggen ordentligt nu och låt alle ta hand om Olivia :) saknar er! Kram elwin och mig

2012-03-12 @ 11:44:38
Postat av: Frida

Nej men usch då, är de fortfarande ok med planen? :P

2012-03-12 @ 20:49:54
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback