Tråkig mamma..

2012-03-13 @ 00:38:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

.. det tycker nog Olivia att jag har varit idag.. jag har ju inte kunnat göra allt för mycket med den här ryggen om man säger så.. det har mest varit soffläge för min del.. annars brukar jag sitta på golvet med henne men det har ju inte varit något alternativ idag.. skitfint väder har det varit hela dagen och här har jag fått hålla mig inne.. =( Olivia fick komma ut en stund med Alle i alla fall! usch får dåligt samvete gentemot Olivia.. tur att Alle stannade hemma! "vård av sambo" ^_^ han är underbar min älskling!

Mat lagade jag för det måste man ju ha.. kalops blev det! första gången jag gjorde det och jag måste säga att jag lyckades himla bra!

Nä nu börjar värktabletten kicka in, så nu är det dags för ett nytt försök att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback