seg update!

2012-05-29 @ 22:41:40 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ååh fase vad seg jag är på att uppdattera här.. jag fattar inte vart dagarna tar vägen, rätt vad det är säger det POFF så har det gått flera dagat sen jag skrev sist..

I alla fall så hade vi underbara dagar på Öland, fint väder och mycket mycket utelek med min lilla underbara dotter!

Igår var Alle hemma eftersom att bilen var inne på verkstaden för att fixa ett litet fel.. sen när vi hämtat henne (ja jag kallar bilar för hon) så åkte vi och köpte ett par sandaler till Olivia, galet vad dyrt det är med skor till så små fötter.. 299 gick dom lös på, och då var dom nedsatta 101 spänn!!


Ett par sånna fick det bli, i stl 19 =)

Idag så träffade jag Denise en sväng, vi pratade en massa och var ute en sväng med Olivia så hon fick öva sig på att gå ute på asfalten.. hon är superduktigt och långt (för henne) orkar hon att gå! Många gamla damer stannar gärna och pratar och frågar hur gammal Olivia är, så säger jag 10 månader och dom blir chockade över att hon redan kan gå så bra.. och där står jag som en töntstolt mamma hihi.. Till middag idag var vi lata och beställde hem sushi, det var så otroligt gott!! blir nästan lite sugen på det igen nu när jag skriver om det haha

Nu ikväll så har jag pysslat med lite allt möjligt.. Duschat, vikt tvätt, tvättat av bordet som ska målas och aven slipat det så att färgen ska fästa bättre.. rätt slut nu faktiskt.. så jag tänkte gå och lägga mig och läsa lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback