Alltså?!?

2012-11-03 @ 00:59:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, jag tror absolut på spöken, andar, demoner och allt sånt.. Kalla min knäpp om ni vill men så är fallet!

När Olivia sov i vårt sovrum så vaknade hon flera gånger och var hysterisk och skiträdd, och totalvägrade att vara kvar i rummet.. Hon skulle UT! Då funderade man ju på om något skrämt henne.. Nu har det varit lika dant i hennes eget rum.. Mina tankar går direkt till att något stör och skrämmer henne! Drömmar kan det ju vara men då borde hon inte vara rädd för rummet hon befinner sig i.. Eller??

Äsch det är säkert inget men tankarna vandrar ju lätt iväg! Och nu har jag fått ur mig lite funderingar.. Nu ska jag vara försöka somna oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Denise

jag tror att de kan vara möjligt helt klart. här händer det saker hela tiden som man inte kan förklara

2012-11-03 @ 08:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback