Julpyntat

2012-11-30 @ 21:34:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår kom mamma hit och hjälpte mig att putsa fönster och hänga upp julgardinerna, det blev även julpyntat när vi ändå var igång! Det blev så mysigt med ljusstakarna och lite små tomtar :)

Nu har jag bara gardinerna till vardagsrummet att sy klart, dom tar sån tid.. 8 längder+omtag är det som ska fixas.. Men men jag hoppas på att bli klar i helgen, inte lätt med foglossningen :/

Julens nappskål och en väldigt smärtpåverkad mamma med stor mage :) (hur 17 gör man för att skriva mellan bilderna?? Kan något berätta det för mig??)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag skriver ut text först och lägger in bilder mellan texten sen, annars kan inte jag heller skriva varken mellan eller efter bilderna. Vettesjutton vad det beror på dock :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback