Lördag idag..

2012-11-17 @ 09:29:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagarna som gått..

Torsdags så träffade vi Sandra och Elwin en stund på förmiddagen.. Sen på eftermiddagen så kom Denise hit för vi skulle äta mat och se film tillsammans! Mycket trevligt måste jag säga att det var! :)

Fredag: ååååångestfylld dag! Min sista dag som mammaledig med Olivia, och eftersom att jag var tvungen att säga upp mig från mitt jobb fick jag snällt gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig.. Men ja, eftersom att jag omöjligt kan jobba med den här foglossningen så blev jag inskriven som "arbetssökande med förhinder".. Jaja.. Under tiden jag var där så fick Olivia leka med mormor vilket hade gått superbra! :) på kvällen så åt vi middag med mamma o Co. här hemma.. Skönt att slippa vara ensam hela fredags kvällen!

Idag har vi inget planerat alls.. Så vet inte vad vi ska hitta på riktigt.. Tvätta lite är en måste.. Men annars vet jag inte.. Vi får se vad dagen bjuder på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback