Sammandragningar

2012-11-23 @ 23:15:05 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Alltså hela dagen har jag fått sammandragningar så fort jag ansträngt mig.. Det för inte direkt ont men de är obehagligt som fasen.. Det lixom spänner så det känns som träningsvärk över hela magen.. Jag kan inte minnas att jag hade så med Olivia i magen.. :/

Annars så har dagen varit bra.. Sandra, Robin och Elwin var här en stund på eftermiddagen och umgicks.. Skönt för ungarna att leka av sig en del.. Dom leker så bra med varandra nu :)

Alexander kom hem ikväll oxå! Så efter att Olivia somnat så fixade vi lite mat och sen satte vi oss och tittade på film och mös i soffan! En bra fredagskväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback