Bon Jovi

2012-10-31 @ 13:36:23 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

kommer till Sverige i Maj!!! Det är typ första gången på 12 år.. jag var och såg dom då på stadion i Stockholm.. Jag tänker helt spontant att det är ju en självklarhet att jag ska åka till Stockholm och se dom igen! jag har ju längtat i flera år på att dom ska komma hit igen! Men så kommer jag på den där lilla bagatellen som gör det hela lite kompliserat.. jag her en 2 månadersbaby då.. så hur i h''''te ska jag lösa det? Alexander är väl inte stormförsjurt i Bon Jovi precis men jag vet ju att han följer med mig, så då krävs det barnvakt.. vem ska vi då ta med oss som kan ha båda barnen den kvällen? vi har 2 personen vi ska fråga.. men alltså sen tänker man ju ett snäpp till.. tänk om den här lilla bebisen inte alls mår lika bra som Olivia gjorde när hon var bebis.. vi kanske får ett kolikbarn? då vill man ju inte lämna ifrån sig barnet och tynga någon med allt skrik för att jag vill se mina absolut största Idoler.. eller? det låter säkert helsjälviskt men vad faan.. jag har väntat i 12 ÅR!!!!!!!!! kan man inte få vara självsik några timmar en kväll då? och för den delen kommer jag nog inte tycka det är så jävla roligt mot slutet av kvällen med sprängfyllda tuttar som gör åt helvete ont! haha jani det här är inte lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback