Tisdag

2012-09-25 @ 21:28:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Thesse, Krille och Linnea var i Oskarshamn på en snabbvisit så innan dom åkte hem i eftermiddags så kom dom hit och umgicks i några timmar! Riktigt trevligt med massa prat och skratt, sushi bjöds det på till lunch.. Det tackar jag för, riktigt gott var det!! :)

När dom hade åkt så var set dags för Olivias middagslur.. Och jag skulle bara vila lite.. Ja tjena, jag somnade givetvis och vaknade vid 15.. Men men.. Pappa kom förbi för att sen åka och hämta saaben (som hade stått på laddning).. Under tiden åt jag och Olivia mat:)

När pappa kom tillbaka så hade han med sig cykelpumpen så när vi pumpar min cykel tog jag och Olivia oss en provrunda för att se hur mina höfter reagerade.. Det gick superbra så cykla ska vi göra mera! Skönare än att gå faktiskt, kändes skonsammare för höfterna :)

Efter en nattning som tog 1,5 timma så sitter jag nu och ser lite på tv.. Tråkigt så jag går nog och lägger mig.. Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback