Bättre just nu!

2013-04-11 @ 20:04:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Febern är nere tack vare alvedon och jag har ammat och pumpat som en idiot, även haft vetekudden skiiitvarm mot bröstet och just nu mår jag bra! Tack för tipsen, jag gör allt jag kan för att det ska bli bättre!

Jag va i upplösningstillstånd förut och grät ut till Alexander att "är det här straffet för att förlossningen gick så smidigt?" Och underbar som han är min älskling så svarar han "nejdå, då och Wilma kommer att fixa det här!" <3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Klart ni fixar det, även om jag vet att det är sjukt jobbigt. Tänker på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback