Bra eftermiddag :-)

2013-04-27 @ 18:12:01 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När jag låg och mös med Olivia så kom jag att tänka på att vi inte har kollat i nya bilen om det finns några förankringsöglor under passagerarstolen så vi kan fästa Olivias bilstol.. Jag gick ner och tittade och nej, det finns inga öglor.. Och "extrabanden" som följde med stolen är din bortblåsta, otroligt irriterande! Hoppas vi hittar dom!

Vi var ju i alla fall tvungna att åka och handla, så Olivia fick leka med morfar medan vi åkte till maxi! Det gick så bra så :-) Wilma slog rekord i att snutta på nappen idag då hon börjar kanske förstå hur hon ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback