Flitiga!

2013-04-28 @ 12:06:49 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Flitig förmiddag har vi haft här hemma! Alexander har dammsugit, även soffan som tar lite tid då vi har en tygsoffa och Amores jäkla hår är överallt trots att han absolut inte får vara i soffan, plus att vi har en ganska stor soffa! Under tiden så har jag dammtorkat överallt, bäddat rent Olivias säng och plockat undan lite skit vi har haft framme som inte används! Olivia har såklart varit med och hjälpt till, på sitt sätt.. ;-) Vi har även öppnat fönstren och får in frisk luft och till och med måsarnas gapande känns idag trivsamt!

Nu ammar jag Wilma som har sovit medan vi fixat och nu är det Olivias tur att få gå och lägga sig en stund! Antagligen så lär Wilma somna igen när hon är klar så då kan jag ta och hänga och vika tvätt :-) annars får hon sitta lite i babysittern en liten stund!

Mycket ska hinnas med när tillfälle ges!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback