God morgon!

2013-04-08 @ 09:11:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Då var dagen igång! Det blev ett par timmar på soffan med lilltjejen inatt då Olivia kom och la sig hos oss och lilan ville amma, jag var på tok för trött för att sätta mig och amma så jag la mig på soffan så kunde hon snutta medan jag halvsov.. funkar bra det!
 
Olivia var glad över att få komma iväg till förkoslan idag, hon är ju rätt uttråkad här hemma med mamma, pappa och lillasyster även om vi försöker leka med henne i skift typ.. men ah de kommer bli bättre med det bara vi kommer in i nya rutiner och Olivia vänjer sig vid att vara storasyster och förstår att lillasyster faktiskt är här för att stanna..
 
Just nu så sover den lilla och vi har ätit frukost.. jag passade även på att plocka i ordning här hemma medan Alexander var och lämnade Olivia så nu är det bara lite tvätt som ska in i maskin.. Men först ska jag dricka mitt kaffe och bara njuta av lite egentid =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Om några år blir det lättare - då leker tjejerna med varandra! Så får ni lite lugnt och skönt också!

2013-04-08 @ 09:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback