Gravidkilon

2013-04-08 @ 10:36:57 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 4 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag vägde mig i tisdags morse och då visade vågen +9 kg ca, vilket inte alls är mycket! jag är riktigt glad över att jag inte gick upp så mycket under graviditeten den här gången! Idag 5 dagar efter förlossningen så vägde jag mig lite på kul, bara för att se hur det ligger till och nu är det bara 2 kg kvar till startvikt vilket gjorde mig glad!
 
Då behöver jag inte kämpa livet ur mig för att bli av med gravidkilona innan jag kan börja kämpa med mina 15-20 kilo som jag vill gå ner.. det kommer givetvis att ta sin lilla tid och givetvis har jag delmål..
 
Första målet: gå ner gravidkilona från den här graviditeten
Andra målet: gå ner dom 6 kilo som satt kvar efter Olivia.
 
Efter dessa två mål är jag under 80 kg och det är det jag sattsar på under våren och sommaren =) tänkte jag skulle gå ner dom kilona med att tänka på vad jag äter och gå mycket promenader.. sen är jag sugen på att börja med någon aktivitet men vi får se!
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag behöver oxå nån aktivitet!!
Vi kanske kan aktivera oss ihop då:)

Svar: Ja set skulle vi ju kunna göra :-)
Angelica

2013-04-08 @ 11:29:26
Postat av: Mathilda

Äntligen går det att kommentera igen, jag har inte kunnat göra det på evigheter. Men jag läser :) Grattis till ännu ett fint barn :D Kram

Svar: Tack så mycket :-D
Angelica

Postat av: Mathilda

Men vad sjutton! Det är tydligen bara vissa inlägg jag kan kommentera :/

Svar: Meh vad konstigt!! Jag fattar inte varför det blir så :-(
Angelica

Postat av: Mathilda

Amningsnapp räddade verkligen mig i början, gud så skönt det var med avlastning för de stackars bröstvårtorna :) Lägg gärna upp en bild på barnen i syskonvagnen, jag är nyfiken :) Kram

Svar: Ja, helt underbart! Ja men visst, jag ska försök komma ihåg att ta en bild vid nästa promenad :-)
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback