Hicka

2013-04-02 @ 22:54:14 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag hade tänkt att sova men det är inte lätt att somna med en bebis i magen som hickar! Hickan känns så långt ner så det är obehagligt, typ bakom blygbenet.. Skitskum känsla!

Jag skulle verkligen behöva sova för imon är det en tidigt morgon.. Vi har fått lov att lämna Olivia vid 7:30 på förskolan för att vi har tid på MVC vid 8.. Så då måste vi gå upp tidigare än vanligt för att jag ska hinna äta något innan vi ska iväg också! Så segt att jag ska ha så svårt att äta på morgonen.. Helst ska jag ha varit vaken i 1 timma innan jag kan äta, men det har vi ju inte tid med imon, och äter jag inget innan vi åker mår jag dåligt för det.. Jobbigt det där!

Nä nu får det sluta hickas så mamma kan sova!! Nattinatt!

Trackback