Promenad

2013-04-18 @ 16:01:58 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag tog ut Wilma och Amore på en promenad medan Olivia sov lunchvila.. Med oss på promenaden så hade vi Sandra och Elwin, massa prat och promenaden gick i sakta mak.. Jag har fortfarande ont sv foglossning och Sandra är jäkligt höggravid!

På hemvägen gick jag förbi affären och handlade middagsmat som jag hade tänkt börja laga men då vaknade Wilma och ville äta.. Så vår mat får vänta lite!

Babynestet som jag beställde för någon dag sen kom idag så det ska vi inviga sen :-)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tyckte det var så himla bra med babynest i början men det blev fort bara ståendes eftersom Rex blivit så rörlig. Lite synd. Ännu en grej som står och tar upp plats :)

Svar: Ja, kan tänka mig att det snabbt blir liggande..jag tänkte ha det i soffan om kvällarna, jag är så lat och orkar inte springa och lämna och hämta henne i sin säng hundra ggr per kväll ^_^
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback