Sängläge nu!

2013-04-28 @ 22:36:39 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nästan varje kväll vid den här tiden har vi en väldigt missnöjd liten Wilma.. Inget hjälper förutom att gå in i sovrummet och lägga mig med henne så hon går snutta sig till sömns, sen kan hon ju sova hela natten! Någon rutin hon verkar fått in vilket i och för sig är bra :-) hon verkar äta upp sig inför natten på kvällen sen sover hon oftast 5-7 timmar innan hon vill ha en minisnutt för att sen sova lite till..om hon sover 7 timmar så äter hon igen nattens missade mål under morgonen :-) för min del är det ju superbra att få sova så många sammanhängande timmar, men jag ska nog höra med bvc imon om det är bra för Wilma att ha SÅ lång matpaus.. Olivia åt var tredje timma på nätterna hela amningsperioden som var 7,5 månader.. Så det känns lite väl lyxigt med Wilma.. ;-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback