SM i snuttning

2013-04-28 @ 21:46:45 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en eftermiddag mestadels i soffan för min och Wilmas del.. Hon skulle snutta och snutta.. Min pappa kom hit och frågade om han fick ta ut Olivia till lekplatsen och det fick han ju gärna göra! När dom kom in igen så började jag med maten.. Stekt lax med kall sås, kokt potatis och kokta grönsaker.. Mycket populärt hos min fiskälskande lilla flicka :-)

Efter ett bad, en välling och en timmas nattning så sover Olivia, och Wilma har SM i snuttning.. Det har varit ett evigt snuttande idag och är det fortfarande.. Hoppas hon somnar snart för jag känner mig ganska mör i tittsen nu efter flera timmars snuttande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback