Vårskor

2013-04-14 @ 08:02:15 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi gick in en sväng på skokällan igår för att kolla lite vad som fanns bara.. Då hade dom en rea hylla och sånt tycker vi om! Hittade ett par skor till Olivia från märket Superfit, dom var även märkta med en Gore-tex lapp och det kunde ju inte bli bättre tyckte jag.. Men det kunde det! Dom var nedsatta från 600kr(!!!) till 300kr så vi slog till direkt! Värsta kapet och bästa köpet på länge :-)

Jag såg ett par skitsöta tygskor i Converse modell.. Men det går så jäkla illa åt fötterna med den där platta sulan och inget stöd alls runt vristen så det fick vara! Jag tror stenhårt på att lägga både en extra tanke och peng när man köper skor till sina barn för att fötterna och vristerna inte ska ta stryk... Hellre ett par rejäla "tråkiga" skor än ett par dåliga söta.. Men går det kombinera söta och rejäla är det ett stort plus, men oftast så kostar ju dom multum!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Dom här var ju jättefina :) Kul att kunna fynda!

Svar: jamen eller hur! både fägen och stuket på dom är så Olivia =D att fynda är det bästa!
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback