Hemma igen

2013-08-07 @ 15:45:24 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är vi hemma igen! Skönt att vara bland sina egna grejer med trist att sitta i lägenhet.. Usch, trivs inte att känna mig i stängd! :-(

Menmen nu är det som det är. Wilma ammar och ammar.. Snart ska jag ställa mig vid frysen och rota fram nått att äta och sen ska väskorna packas upp.. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, det beror på vad klockan hinner bli :-)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag önskar vi kunde bo i hus med en riktigt stor trädgård!

Svar: Det önskar jag också, men det får nog vänta ett par år till.. vi håller på och letar lägenhet med uteplats.. det är ju alltid nått =)
Angelica

2013-08-07 @ 19:55:22
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback