Idag helt enkelt

2013-08-28 @ 18:10:09 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag provade jag att låta Olivia åka på ståbrädan till nya vagnen. Fungerade toppen :-) efter att Olivia lämnats på förskolan så följde jag och Wilma med Sandra hem på lite kaffe!

När vi hade ätit lunch och Wilma och Olivia sov så somnade jag också en stund, vaknade av att Olivia kom oj kröp upp bredvid mig i soffan och ville att jag skulle vakna..

Vi hade tänkt åka till stranden en sväng i eftermiddag men vi kände inte för det, så vi åkte upp till Högsby och gick in på Karlssons.. Man hittar alltid lite skit där och idag blev det mest grejer till barnen, och ett duschdraperi med ankor på som jag tyckte var sååå sött.. Alle tyckte väl inte det var så fräsigt men jag gillade det!! :D ska ta bild sen får ni sr va sätt det är! ;)

Nu efter att ha ätit så är vi påväg hem igen.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback