Lekplatsen

2013-08-04 @ 00:37:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, dagen har varit rätt bra trots en trotsig 2 åring. När Alexander skulle sova så gick jag ut till lekplatsen med barnen. Wilma låg nöjd i sin vagn så jag kunde leka med Olivia.. Vi åkte kana, gungade, klättrade(bara Olivia) och grävde i sandlådan, vilket resulterade i att mamman fick hela hårbotten full med sand.. Skitunge ❤

Nu ikväll så åkte Alexander iväg för att jobba ett pass på taxin igen så min mamma och Valle har varit här en stund och när dom gick hem så började jag pilla med mina naglar igen.. Löjligt roligt faktiskt! Jag är grymt sugen på att gå en utbildning till nagelteknolog faktiskt.. Frågan är bara hur det är med jobb och sånt, någon som vet? Utbildningen är ju inte gratis direkt så man vill ju veta att det finns jobb!

Nog om det, nu ska jag sova och hoppas på att Mini sover inatt!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har ju gått en sån utbildning i Göteborg, tänkte starta eget men vi skaffade Axel istället så det blev inget av, och nu känner jag mig lite ringrostig:)
Nog svårt att få jobb som anställd, iaf här, men om man har flyt kanske man hittar nåt. Men oftast är det starta eget i den branschen...
Men jag håller med, det är himla kul!! :)
Kram Nathalie

2013-08-04 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback