Sen träning

2013-08-14 @ 23:07:28 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag var så otroligt omotiverad till mitt träningspass så jag kom inte igång förens klockan 20.. Men det gick ju det oxå! Tråkigt att jag inte blev nöjd med passet bara, jag kände mig ovanligt svag och klen i kroppen idag och klarade inte lika många reps som jag brukar.. Plankorna ska vi inte ens tala om hur dåligt dom gick.. MEN jag är nöjd med att jag gjorde hela passet trots att jag kände mig svag och klen! Någon nytta gjorde det ju säkert, bättre än att sitta i soffan :-)

Nu ligger jag till sängs och ska snart sova, imon blir det morgonpromenad med Sandra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback