Städa städa

2013-08-14 @ 14:46:36 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har vi städat klart! Plockat, fixat, dammsugit, dammat, skurat golv och nu kör vi lite tvätt oxå! Skönt att få rent här hemma, det luktar så gott!!

Just nu så sitter vi i soffan med Olivia och tittar på fåret shaun. Funderar på att göra lite kaffe..

Wilma som har sovit sen klockan 11 ligger nu mätt och nöjd i gymmet och leker med sina fötter! Jag provade att ge henne en av mam-napparna som hon vägrade ta när hon var nyföding. Hon tog den, och hon älskar den!! :D Hon har den till och med utan att vara trött eller ledsen så det känns ju toppen! Lätta att få tag på och billigare än tomme tippee, nöjd mamma! :-)

Jag skulle egentligen ha skickat ut barnen med Alle så jag hade fått träna ifred, men det regnar så då kom vi överens om att jag tränar ikväll när han badar och nattar Olivia :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback