Dagarna som gått

2013-12-26 @ 21:31:57 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Meh va fasen!! Nu först ser jag att mina inlägg inte har blivit publicerade.. :(

Julafton var i alla fall jättetrevlig och vi och ungarna fick många fina julklappar! Olivia blev till en början livrädd för tomten och jag trodde först att Alexander skulle få gå iväg med henne.. Men hon mjuknade upp efter att hon fått första julklappen så sen hämtade hon julklapparna åt mig, Alle och Wilma oxå, så stolt hon var när hon fick gå fram och hämta! ❤️

Jultomten har intagit sin plats vid granen :)

Stolt och lite blyg tjej som hämtar sin julklapp ❤️

Wilma satt hos mig och spanade in tomten och alla paket! 

På juldagen så åkte vi ner till Öland för att umgås lite med Karin och Stig några dagar. Idag fick jag och Alexander lite egentid då vi åkte ner till Färjestaden för att kolla på mellandagsrean, vi hittade mycket fina kläder till flickorna! Det är så roligt att handla till dom :) får se om jag kommer ihåg att ta en bild imon!

Imon åker vi hem igen, ska bli skönt att få vara hemma ett par dagar tillsammans innan Alexander ska åka tillbaka till Stockholm och jobba. 

Just nu sitter vi och ser på tv tillsammans allihop. Ungarna somnade tidigt idag så vi fick passa på att bara ta det lugnt och umgås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback