Det gick över

2013-01-22 @ 22:43:11 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det onda vid magen gick över efter att jag hade legat på soffan och sovit i ca 1,5 timma! Vilken lyx det är att kunna sova en stund med Olivia mitt på dagen! Jag skulle aldrig klara dagen annars tror jag!

Min pappa kom hit för att hämta bilnyckeln för han skulle åka och tvätta bilen hade han fått för sig.. Men han stannade en stund och lekte med Olivia innan han åkte iväg :)

Denise och Lollo kom hit och umgicks ett par timmar, först fick vi underhålla Olivia och sen när jag hade nattat henne så satt vi och pratade skit och kollade på film :) mysigt med sällskap även att vi inte direkt gjorde nånting!

Nu tänkte jag försöka sova, för jag är helt slut och har jäkligt ont i mina fogar.. Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback