Gått bra!

2013-01-08 @ 11:53:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag somnade nog inte förens 2 inatt och har sovit skitdåligt hela natten och oroat mig för att försova oss.. Jag gick upp 6:20 och klev in i en kall dusch för att vakna till, gjorde mig i ordning och väckte sen Olivia.. Det har gått jättebra idag på förskolan, hon gick iväg på egen hand och kikade på alla saker och var nyfiken medan jag satt på golvet (ajajaj) i ett annat rum typ.. Så kom hon ibland och tittade så att jag var kvar :) en bra första dag tycker jag :) lär ju bli värre när jag ska säga hejda och gå.. Men de kommer gå finfint de oxå, till slut :)

Nu sover hon och jag ska lägga mig på soffan en stund tänkte jag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Så lyckligt! :)

2013-01-08 @ 12:56:53
URL: http://www.smultronmammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback