Kan inte somna..

2013-01-08 @ 00:21:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Gudars vad fånigt.. Här ligger jag och kan inte somna för att jag oroar mig för att vi ska försova oss imon.. (Plus att det är rörigt i köket, hatar att gå och lägga mig när det är rörigt i just köket!!) Klockan 6 ringer klockan, tanken är att jag ska gå upp innan Olivia och duscha och göra mig färdig innan jag väcker henne för att äta frukost och gå iväg.. Så länge Olivia slipper stress så blir det nog bra, sova kan jag göra med henne på dagen sen :P

Jag läste även igenom ett papper ikväll som jag hade missat att läsa om att lite uppgifter skulle lämnad in till förskolechefen INNAN inskolningen.. Jaha åh vad bra av mig lixom.. Men jag gjorde så gott jag kunde på hemsidan och så skickade jag ett mail och bad om att få träffa henne imon och prata lite med henne.. Så vi får se om jag hinner få nått svar innan vi kommer dit imon annars kanske jag får det under tiden vi är där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback