Synd om mig :'(

2013-01-02 @ 23:28:03 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nä fy vilken halsbränna jag har! Kan inte ligga ner utan får halvsitta i sägen.. Jag som är så trött :( vet inte hur det här ska gå inatt, jag har tuggat i mig tablett men den verkar fasen inte hjälpa..

Jag har jäkligt ont oxå så pallar inte att gå upp och gå lite vilket brukar lugna halsbrännan lite.. Känner mig som värsta gamlingen som knappt kan röra mig utan att set strålar och värker överallt :(


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag hoppas verkligen du fått sova något! Måste vara extra tufft att må så när du har Olivia att ta hand om. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback