Vi sov o sov!

2013-01-30 @ 20:10:41 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia och jag gick och la oss för lunchvila.. Men det blev mer en eftermiddagsvila för vi somnade kring 13 och vaknade 15:30!!!!???!!! Snacka om att vara trötta! Ingen av oss är ju friska heller så antar att sömnen är välbehövlig men ändå!

Det var ju bara att gå upp och börja laga mat.. Hemmagjorda köttbullar som jag kryddade, inte bra att låta någon som inte känner smak krydda maten haha.. Men det åts ju i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det verkar vara en envis sjuka som inte riktigt vill släppa er. Krya på er!

Postat av: Angelica

Ja, riktigt hemska baciller! Olivia har varit sjuk i över en vecka nu.. Så jag hoppas det släpper snart för sjuka barn är inget roligt!

2013-01-31 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback