Eftermiddag hos mormor

2013-07-14 @ 21:58:51 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi spenderade eftermiddagen hemma hos min mamma, vi åt mat och Olivia fick bada lite i poolen. Hon tyckte det var riktigt roligt, fast roligast var nog att få hälla vatten på mammas och mormors fötter haha Wilma var nöjd med att ligga i gräsmattan och titta upp i himlen :-)

Olivia somnade sent idag men det beror på att jag somnade och sov alldeles för länge förut idag så vi sov i 2 timmar!! Olivia får sova max 1 timma i vanliga fall, så ja.. Det blev knasigt men men nu sover hon ju i alla fall.. Jag ska nog gå och lägga mig. Jag är uttråkad och känner mig sur eller ledsen jag vet inte riktigt vilket av det.. Kanske lite av båda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback