Hemska natt!

2013-07-31 @ 16:54:48 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Wilma var i stort sätt valen hela natten! Hon somnade lite till och från, men vid 7 i morse så somnade hon på riktigt men sov bara 3 timmar sen va hon vaken jättelänge.. Knasigt men hon hade vändans mycket lift i magen under natten och kom aldrig till ro..

Så idag blev det inget stort träningspass. Men jag gjorde mina plankor! 30sec*3 i vanlig planka på knä och 15sec*3 i sidoplanka på knä på var sida! Lite stolt faktiskt! Så har jag suttit på pilatesbollen och balanserat också! Shit vad det känns i ryggen! :-)

Snart är ser mat! Sen ska Alexander åka och köra taxi över natten så Sandra kommer hit ikväll och vi ska ha lite nagelfix :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback