Igår för ett år sen

2013-07-26 @ 19:18:48 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fick vi veta att jag var gravid igen! Det kom som en fullständig chock för mig som var 100% säker på att jag inte var det.(jag hade alla gravidrecken som finns tror jag men trodde på allvar att set berodde på nått annat) Jag gjorde testet bara för att Alexander ville att jag gjorde det innan jag började med en diet. När jag kissat på stickan var det ett plus innan urinen hade spridit sig över hela rutan.. Där satt jag i chock! Jag ringde till Alexander som jobbade på taxin och sa att jag va smällgravid och svaret jag fick var "jaha, ok, eller va? Öh ok, men jag ringer dig sen, hejdå...Klick!" Haha vilket jävla svar :D det visade sig när vi började räkna att jag var i vecka 8 typ.. Tro fan jag mådde dåligt haha



Tänk att det var du vår underbara lilla Wilma som fått mamma att må så dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback