Kräks

2013-07-04 @ 01:40:36 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nää, fy vad ledsen jag blir.. Stackars Olivia har hostat till och från (mest till)sen februari.. Och nu har hostan "ökat" igen så inatt var det dags igen för en nerspydd säng.. Jag fattar i te hur länge hon ska behöva ha den här hostan egentligen.. Jäkla skit att aldrig släppa taget! :-( nu får jag ju vänta med att sova till hon har somnat.. Jag kan ändå inte sova medan jag ligger och "oroar" mig att hon ska spy ännu mer..

Wilma vaknade en runda och skrek som fasen, fattade inte vad det var först, så kom jag på det.. Hon har ont i sina ben stackarn, med lite snutt och vaggning så somnade hon till slut igen.. Feber har hon inte fått ännu, får se om hon har någon imon.. Hoppas hon slipper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback