Resten av dagen

2013-07-25 @ 00:00:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag var en på lägenhetsvisning idag eftersom att vi letar större, den va jättefin! Men, det är ingen uteplats till och det vill vi ju ja.. Frågan är om vi ska vänta eller om vi ska tacka ja till den här och se om vi får den eller inte.. Svårt..

Nu ikväll så har Sandra varit här och vi har suttit på balkongen med ost och kex! En liten öl slank visst ner oxå :P så himla trevligt, vi hade kunnat sitta ett par timmar till om inte mina flickor hade vaknat :P

Wilma vaknade och hade panikont i magen vilket väckte Olivia.. Men nu har i allafall Wilma somnat om och Olivia är på god väg här brevid mig, jag ska oxå sova nu! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback