Sent!

2013-07-05 @ 02:04:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en sen kväll, vid 01 släckte jag lampan och när jag precis slumrat till så vaknar Olivia av sin hosta så jag var in och hämtade henne.. La mig till rätta och höll på att somna, men då vaknade Wilma av magknip.. Så nu har jag hjälp henne att prutta och så har hon fått äta. Hoppas på att hon inte vaknat när jag lägger ner henne för nu sover Olivia igen och nu vill mamman också sooova!! :-)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är synd barnen inte förstår att det är bättre om dom sover samtidigt ;)

Svar: Eller hur! Det hade ju underlättat haha :D
Angelica

2013-07-05 @ 09:11:23
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback