Stackars min Mini!

2013-07-14 @ 12:28:09 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ok, jag är nu medveten om vad minifom verkligen gör med minis mage. Herre jävlar vad ont hon har haft nu på förmiddagen och magen har varit stenhård på henne, och hon skriker ju inte utan hon gråter verkligen som ett ledset barn vilket gör ännu ondare i hjärtat än det där bebisskriket.. Allt för att jag inte tänkte på att köpa nya minifom igår.. Till slut så somnade hon med nappen tätt tätt intill mig och Olivia i vår säng.

Jag har lyckats lägga över henne i sin säng så jag kunde få gosa lite med en väldigt trött storasyster, och nu har hon oxå somnat! Det tar på hennes krafter när Wilma är så ledsen, hon blir orolig och jättestressad.. Oftast far hon omkring och gör allt hon inte får eller så börjar hon banka och slå med sina saker för att överrösta.. Ni kan ju tänka er kaoset!?!

Jag ska nog faktiskt vila jag oxå, jag sov ju inget vidare inatt och så drömde jag så fruktansvärt hemskt att jag vaknade och grät, sen kunde jag inte somna om på länge! Jag drömde att Wilma drunknade för att jag inte hade koll på hur jag hade ställt vagnen, så den hade rullat ner i vattnet och där i låg Wilma. När jag upptäckte det var det försent.. Fy jag börjar nästan grina vid tanken på den hemska drömmen.. Det kändes så äckligt verkligt oxå, jag var tvungen att gå upp och kolla till henne när jag hade vaknat. Varför drömmer man sånna hemska saker om sina barn?? Någon som vet något om att tyda drömmar?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Stackars liten! Men tur minifom finns. Usch jag undrar också varför man drömmer så hemskt, är ju jättejobbigt :/

Svar: Ja, måste fixa nya minifom imon!
Ja fy det är fruktansvärt när man drömmer så hemskt. Jag tror det är rädslan att förlora det man älskar så otroligt mycket som utspelar sig i drömmarna på det där hemska sättet!
Angelica

2013-07-14 @ 19:35:38
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback