Tisdag

2013-07-23 @ 23:21:26 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja då var ännu en dag passerad! Såg nu att jag helt glömde bort att blogga om gårdagen, den som var så trevlig! Vi bar i Västervik igår och hälsade på Therese och Co.! Jag och Therese gick med barnen till stranden och var där ett par timmar medan pappa och Adam var en sväng ut med båten.. Mycket trevligt, och Olivia var lycklig som fick bada :-)

Idag så har vi umgåtts med Sandra och Elwin och haft "kalas". Vi åt bara lite glass och barnen fick paket eftersom att dom har fyllt 2 år båda två :-)

Nu ikväll så kom Sandra bort hit och vi satt och pratade om allt möjligt. En vet diskussion om tatueringar haha det kan man prata om hur läge som helst :-) men nu har Sandra gått hem och jag ska snart sova. Ska bara kolla runt litenhet nätet först och avvakta för att se varför Wilma ligger och flaxar och snurrar i sin säng, hon verkar rätt orolig.. Det bådar inte gott! Natten som var var inte alls rolig, hon vaknade 1 gång i timman för snutt så jag var rätt seg när Olivia vaknade och ville gå upp.. Men men vi hoppas på en bättre natt och att Wilma slutar spatta :-D

Bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback