Träningsvärk!

2013-07-30 @ 10:41:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår var en dag då vi fixade lite allt möjligt smått och gott.

På förmiddagen så tränade jag mitt första pass. Det var tufft kan jag lova och ändå så gjorde jag inte så många rep. som det står, det hade varit heeelt omöjligt för min stackars otränade kropp! Men jag slutförde passet, tillsammans med Olivia :-) så idag har jag träningsvärk men det är ju rätt skönt faktiskt!

Alexander kom hem igårkväll och med sig hade han hutlöst mycket dasspapper och torky! Skitbilligt där borta i lilla Edet :-)

Idag är det ruggväder, men de blir nog en liten sväng till lekplatsen ändå så Olivia får leka av sig lite :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback