Dagarna och idag

2013-06-17 @ 11:24:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev shopping lördag och söndag.. Letade efter en klänning till mig men jag hittade bara kläder till barnen.. Men ja, nu är ju dom ett par plagg rikare haha

Det slutade med att jag beställde en dyr jävla klänning på nätet i stället, hoppas bara att den passar och att jag inte ser ut som en blommig fläsksvål i den! ;D

Idag är jag och tjejerna uppe i Oskarshamn eftersom att jag ska på efterkontroll på mvc.. Inget jag ser fram emot dålig ska upp i den hemska stolen för att sätta in en hormonspiral.. Fy fan, det är lite ångest över det alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback