God mat

2013-06-07 @ 23:33:10 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen avslutades med en god middag ute på soldäck, grillat kött och grillad korv och grillad paprika, pommes och rödlöksröra! Så himla gott!

Efter middagen blev det nattning av barnen, jag tig Olivia och Alle tog Wilma.. Men ja, den lilla tösen har ju lite mer rörliga tider så när jag kom upp satt hon i sin babysitter och tittade på fotboll med Alle och Stig :-)

Vi har nu suttit en stund på den inglasade altanen och pratat, det är så mysigt att sitta där tycker jag! Imon åker vi hem igen, känns tråkigt eftersom att jag vet hur rastlös Olivia blir.. Men på måndag ska hon få gå till förskolan och det tycker hon ju väldigt mycket om så det blir nog bra ändå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback