Skitben..

2013-06-30 @ 21:29:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag och barnen har tillbringat dagen tillsammans med Thesse och Linnea idag(och igår eftermiddag). Barnen varnar himla söta tillsammans och Olivia och Linnea hittade verkligen varandra och lekte så fint ihop, jäkligt synd att dom inte kan leka oftare :-( mammorna fick ju mycket babblat oxå så klart och ser behövdes kan man väl säga :-)

Ikväll så gick vi ut på en primenix med mamma och Valle.. Men alltså det är så jäkla trist.. Så fort jag ökar tempot lite och tar ut stegen så får jag skitont i smalbenen.. Varför får jag det? Det gör ju jätteont och trist är det för jag får ju knappast upp nått flås av att gå i den takt jag får gå i för att inte få ont.. :-/

Skitben..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback