Vart tog dagen vägen?!?

2013-06-02 @ 20:31:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Den här dagen har vara svischat förbi, jag fattade ingenting när det var dags för middag och sen nattning!?! Jaha ska hon sova redan? Ööh klockan är 19:30! Ops snacka om att mamman inte har haft någon koll alls idag haha

Olivia vägrar att somna ikväll och jag börjar bli så där jävla irriterad att det kryper i kroppen på mig.. Jag ska hoppa in i en dusch när hon har somnat tror jag.. Beror på Wilma, men hon ska väl givetvis vakna så fort jag fått av mig kläderna, så man får klä på sig igen och sätta sig att amma.. Känner här nu hur irriterad jag är.. Usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback