Gnälligt är det...

2013-03-21 @ 16:06:08 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Så otroligt irriterande altså... Något som började igår är att varje gång jag äter eller dricker så får jag ont i övre delen av magen, och det är ganska mycket ont.. Det är ju väldigt frustrerande med tanke på hur hungrig jag är hela tiden.. och så dessa jäkla revben att göra ont på höger sida, jag vet att det var liak dant med Olivia men fan vad irriterande det är.. just nu är jag bara gnällig, otålig och jävligt frustrerad över att allt gör ont.. men inte nått bra ont utan bara massa irriterande saker som inte gör någon nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback