Sovit!!

2013-03-07 @ 11:59:19 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh en hyfsad bra natt och sovmorgon till 9:30 fick jag av mina älsklingar idag! Tack tack tack jag behövde verkligen det! Jag vaknar nu 3-4 ggr på natt och behöver kissa, minns att det var likadant med Olivia såhär på slutet.. Fast då var jag piggare än vad jag är nu, men å andra sidan så kunde jag ju ligga på soffan en hel dag om jag kände för det! Lite skillnad på situation :) det är såå underbart att Alexander har tagit ut pappaledighet så att jag kan få vila lite extra!!

Nu har Olivia somnat för lunchvila och jag tänkte nog hoppa(eller snarare krångla mig) in i en dusch.. Så skönt det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback