Töntig

2013-03-22 @ 16:17:52 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, nu är jag skittöntig men jag känner mig fasen på bristningsgränsen över att denna lilla bebis har bestämt sig för att stanna inne i mammas mage..Det är inte BF förrens imon men det tar fasen på krafterna och humöret speciellt eftersom att jag har så ont hela tiden.. Nu går det inte ens att sova om nätterna för att mina revben har börjat värka så ini helsicke.. Mitt tålamod med Olivia är oxå helt åt helvete, hon lyssnar inte och jag kan inte röra mig, blir jag upprörd så blir jag kissnödig och blir då sur för att jag måste gå på toa..  *suck, pust, stånk o stön*
 
Nä vet ni vad.. nu var det slutgnällt för stunden! När jag väl ligger där på förlossningen och tjuter efter min EDA så kommer jag ångra min önskan om värkarnas ankommst hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback