trött och stressad

2013-03-18 @ 15:29:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag e så trött idag.. somnade typ 2 inatt o så upp vid 7 för att traska iväg och lämna Olivia på förskolan vid 8.. så orkade jag inte gå hem så jag gick till mamma som bor lite närmare förskolan än vad vi gör haha
 
Efter att ha hämtat Olivia sen tänkte jag sova en stund med då vart jag sådär onödigt irriterad på allt och alla så jag började göra massa annat i stället och när jag hade lugnat ner mig så ville jag ha något att äta och sen såg jag på tv.. när jag väl la mig ner så kom Olivia upp igen.. så det blev inget sova för mig.. blir nog en tidig kväll ikväll!
 
Jag känner mig lite stressaf för att alla är sjuka nu. Alexander är sjuk, min pappa som är prio 1 som barnvakt till Olivia är sjuk, Alexanders mamma är sjuk och min mamma känner sig dålig.. plus att hon inte kan ta hand om Amore eftersom att hon är allergisk imot honom.. lite stressande hur vi ska få i ordning på allt om det sätter igång med förlossningen.. men det löser sig säkert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback