Tröttheten..

2013-03-27 @ 21:17:00 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jahaja ännu en dag som passerat utan bebis.. efter att Olivia lämnats på förskolan gick jag hem till Sandra och pratade lite skit.. var länge sen nu så det var riktigt trevligt att få sitta ner och dricka lite te och bara prata..
 
Eftermiddagen sov jag bort orkstavligen.. jag sov verkligen hela eftermiddagen.. när jag vakande vid typ 15:30 så hann jag nästan precis gå upp innan min pappa kom över och fikade lite och sen gick vi ut med Olivia som behövde springa av sig lite energi... hon hittade en hink och en spade på lekplatsen och började ösa vatten och lera.. underbart att se hur roligt hon tycker att det är =)
 
Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva faktiskt.. vi har ätit, badat och nattat och nu sitter vi bara och ser på tv.. ska väl gå och lägga oss snart.. jag e skittrött öven att jag sovit så mycket.. men inte så konstigt då kroppen är helt slut hela tiden.. vet inte hur jag ska klara en förlossning när jag är så matt hela tiden.. men det lär ju gå det oxå! man får ju så kallade magiska krafter under en förlossning =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback