Buzzar

2013-05-21 @ 12:26:08 | Publicerat i: Buzzador | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag blev för ett tag sen utvald av buzzador att få prova nya lego duplo. Det paketet kom hem för några veckor sen och det var verkligen populärt här hemma.. Olivia älskade dom nya "klossarna" som hon säger och jag tyckte absolut det var roligt med lite mer färgsprakande bitar! Det är dessutom lite andra former på duplot än vad man är van vid!

Jag fick med 10 st rabbatkuponger och 10 st häften med nya lego duplo produkter i som jag ska dela ut, så om det är någon som vill ha så säg till! (Jag kan även skicka till dig)

Det var mer legobitar i lådan ön vad som finns med på bilden jag tagit!


Kommentarer
Postat av: carro

Köpte liknande till milian för ett tag sen. Och han älskar dom! Just för färgerna och formerna :-) så jag räcker upp handen för rabattkupong :-) kram carro

Svar: Det får vi fixa :-)
Angelica

2013-05-21 @ 22:32:38
Postat av: Frida Albrektsson

Vi vill gärna ha rabattkuponger! :)

Svar: Det fixar vi.. :-)
Angelica

2013-05-23 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback